آموزش دسشویی به سگ، خرید ظرف دستشویی سگ
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آموزش دسشویی به سگ، خرید ظرف دستشویی سگ
پنج شنبه 11 اسفند 1400 ساعت 22:43 | بازدید : 334 | نویسنده : علی | ( نظرات )

نگهداری از سگ فقط به غذا و آب دادن به او ختم نمی‌شود. بلکه این تنها بخشی از مراقبت از سگ است.تربیت و آموزش سگ و آماده کردن او برای زندگی در خانه ما و در کنار سایر اعضای خانواده جزو مراحل بسیار مهم نگهداری از سگ است. آموزش ادرار نیز بخشی از آن است که اگر به خوبی و در زمان مناسب آموزش داده نشود، باعث به‌وجود آمدن دردسر و روبرو شدن با چالش‌های مختلف خواهد شد. و این برای هردوی سگ و صاحب او بسیار عذاب‌آور خواهد بود.این‌که سگ ما در هر نقطه‌ای از خانه که باب میلش بود دستشویی کند بسیار عذاب‌آور است و بسیاری از مردم تحمل روبرو شدن با آن را ندارد. پس بهتر است هرچه زودتر اقدامات لازم برای تربیت خوب سگ و آموزش ادرار به او را آغاز نمایید.

آموزش دسشویی به سگ یکی از آموزش‌های مهم سگ است که باید به خوبی صورت بگیرد. تربیت و آموزش سگ در هر زمینه‌ای نیازمند داشتن صبر و حوصله و تداوم در کار است. گاهی ممکن است با سرپیچی سگ مواجه شد که بهتر است خونسردی خود را حفظ کرده و راه دیگری را برای تربیت او انتخاب کنیم. بهتر است از برخوردهای خشن و تنبیه سگ خودداری کرد زیرا این امر در درازمدت تاثیرات بسیار منفی بر سگ خواهد گذاشت.

سگ‌ها اگر آموزش نبینند یا به خوبی تربیت نشوند زندگی را به کام خود و ما تلخ خواهند کرد.دلیل این امر این است که اگر سگی را تازه خریداری کرده‌اید و به خانه خودتان آورده‌اید ممکن است به خاطر عدم آموزش در هر نقطه‌ای از خانه ادرار و دسشویی کند که این امری بسیار ناخوشایند است و سگ ممکن است با واکنش شما روبرو شده و دچار استرس و اضطراب شود.از طرفی ممکن است شما به خارج از خانه رفته و به منزل یکی از دوستان یا پیک نیک بروید، در این صورت است که آموزش دسشویی نقش بسیار مهم و پررنگی را ایفا خواهد کرد.

 

چند نکته ساده برای تربیت توله سگ از همان سنین ابتدایی

معمولا پیشنهاد می‌شود که تربیت سگ را باید از زمان تولگی شروع کرد. دلیل این امر پذیرش سریع او است. هرچند ممکن است در روند آموزش به دلیل بازیگوشی و رفتارهای جست‌وجوگرانه توله با نافرمانی او مواجه شوید اما بهتر است آموزش را متوقف نکرده و با روشی درست کار خود را ادامه دهید.اگر توله کار دستشویی خود را در مکان نامناسبی از خانه انجام داد شما باید به روش درست اشتباه بودن این کار را به او تذکر داده و مکان دستشویی را به او نشان دهید با این وجود اگر شما در هنگام مواجه با این صحنه ریلکس باشید و بدون هیچ واکنش و توجهی به کار خود ادامه دهید توله فکر می‌کند که کار او هیچ ایرادی نداشته و از این ببعد هر نقطه‌ای را که بخواهد برای محل ادرار خود انتخاب خواهد کرد.

 

از چه سنی آموزش دستشویی به توله سگ رو شروع کنم؟

بهترین سن برای شروع آموزش دسشویی به سگ، 3 تا 5 ماه بعد از تولد او است. این سن برای آموزش بسیار مناسب است زیرا توله توان کنترل ادرار خود را دارد و ذهن او برای پذیرش آموزش و تربیت آماده است. آموزش دسشویی به سگ‌های بالغ و بزرگ‌تر به انرژی و صبر بیشتری نیاز دارد زیرا آن‌ها روش خاص خود را برای یافتن مکان دسشویی دارند بنابرین زمان بیشتری برای آموزش نیاز دارند.

 

آموزش ادرار روی دستشویی مخصوص + خرید ظرف دستشویی سگ

ظرف دستشویی سگ وسیله‌ای بسیار مناسب برای دفع ادرار و مدفوع سگ است که از کثیف‌کار در خانه جلوگیری کرده و پای سگ نیز به ادرار و مدفوعش آغشته نخواهد شد. طرز استفاده از ظرف دستشویی سگ به این صورت است که شما می‌توانید با استفاده از قطره آموزش ادرار و دادن تشویقی به سگ، دستشویی کردن روی ظرف را به سگ آموزش دهید. ظرف دستشویی سگ از دو قسمت مشبک و زیرین تشکیل شده که در انواع و کیفیت‌های مختلف تولید می‌شود. و سگ شما با قرار گرفتن روی ظرف دستشویی کرده و ادرار و مدفوع او با عبور از صفحه مشبک، در قسمت زیرین جمع می‌شود. شما می‌توانید در بین دو صفحه مشبک و زیرین آن یک پد ادرار قرار دهید و کار خود را آسان کنید.

خرید ظرف دستشویی سگ

برای خرید ظرف دستشویی سگ می توانید به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 73
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 537
:: بازدید ماه : 4853
:: بازدید سال : 17891
:: بازدید کلی : 43298